مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان:

کردستان 1870 شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است/فرهنگ شهادت با امنیت ملت ایران گره خورده است

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان گفت: کردستان یک هزار و 870 شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است چون فرهنگ شهادت با امنیت ملت ایران گره خورده است.

حمد سلیمانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان کردستان به ویژه یک هزار و 870 شهید ترور، اظهار کرد: کار رسانه ها بسیار ارزشمند است چون اصحاب رسانه دارای قلم هستند و به وسیله قلم می توان فرهنگ شهادت را زنده نگهداشت و از مظلوم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه قلم دارای فضیلت است، گفت: فضیلت قلم را بر خون شهید هم برتری دادند از این رو رسالت شما بسیار سنگین تر است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان خاطرنشان کرد: در راستای زنده نگهداشت شهدا و تکریم آنها تاکیدات فراوانی شده است و این رسالت همه ما است که در این راستا تلاش و جدیت داشته باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهید کسی است که هر چه داشته در راه خدا فدا کرده است، گفت: از این رو ما مدیون شهدا هستیم و باید با ترویج راه و زنده نگهداشت یاد آنها رهروان واقعی برای آنان باشیم.

به گفته وی، فرهنگ شهادت با امنیت ملت ایران گره خورده است از این رو باید تمام تمام خود را برای ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ به کار ببندیم.

Sahar

نشانی: ایران ـ تهران ـ تلفن : 55555 فاکس: 666666 کدپستی: 77777 :