رابطه ما با آمریکا آشتی ناپذیراست

رابطه ما با آمریکا آشتی ناپذیراست

ه گزارش راهنمای سفر من به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل نسیم زنجان، دیدار دانشجوهای و مدیران دانشگاه علوم دکتری زنجان با آیت الله خاتمی امام جمعه زنجانبرگزار گردید. نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این دیدار بیان داشت: یکی از بارزترین و زیباترین خصوصیت های دانشگاه علوم دکتری

به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل نسیم زنجان، دیدار دانشجوهای و مدیران دانشگاه علوم دکتری زنجان با آیت الله خاتمی امام جمعه زنجانبرگزار گردید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این دیدار بیان داشت: یکی از بارزترین و زیباترین خصوصیت های دانشگاه علوم دکتری زنجان این هست که گروه ها وتشکل ها همدیگر را علی رغم اختلاف سلیقه و عقاید متمایز تحمل می کنند و صمیمانه در کنار همدیگر فعالیت دارند.

امام جمعه زنجان دراین دیدار خطاب به جوانان عنوان کرد: ما لازم هست گام به گام با روحیه مطالبه گری و آرمانگرایی برای حل مشکلات تأکید بورزیم.

آ

وی دنبال کرد: ارتباط ما با آمریکا آشتی ناپذیراست؛ الا اینکه یکی از طرفین- ما یا آمریکا- از آرمان خود دست بردارد که مبحثی محال هست.

حجت الاسلام شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دکتری زنجان نیز در اظهاراتی درکنار تشکر از امام جمعه زنجان بخاطر مجالی که برای دیدار در اختیار دانشگاهیان قرارداد، اضافه کرد: دانشگاه علوم دکتری زنجان شاخص ای دارد و آن بالا بودن ضریب اندیشه و تعقل هست که به تبع آن انجمن ها و تشکل های دانشجویی رشد نموده و در صحنه حاضر هستند.

Sahar

نشانی: ایران ـ تهران ـ تلفن : 55555 فاکس: 666666 کدپستی: 77777 :